mandag 11. juli 2011

Mission Adventures

Ja, da er tiden inne. Mission Adventures 2011 starter idag med at alle som skal være stab samles her på Grimerud. Til fredag kommer alle ungdommene som skal delta. Vi blir tilsammen nærmere 300 stk. 6 team til Latvia, 3 til Romania og 2 til Hviterussland. Jeg skal til Vestiena i Latvia :) Dette er første året mitt som stab, ja som outreachleder faktisk, så vær gjerne med å be for meg. -Ja, og alle de andre også selvfølgelig! 

Jeg gleder meg :D

Siden det ikke har blitt tatt noen bilder fra årets MA enda legger jeg ut noen koselige fra 2009 da vi var i Gardene i Latvia.














Nå er jeg klar for nye eventyr med flotte ungdommer og ikke minst med Gud ;D

2 kommentarer:

Anders sa...

Gode minner her du, kjekt du skal på tur igjen! Så masse lykke til og velsignelse og alt!

Reiser du sommaren 2012 og? Då er planen min å stille som MA-stab ;)

Anonym sa...

Gode minner frå Gardene! Eg var i Vestiena på MA i påska, veldig kjekt! Utruleg herleg landsby med masse kjekke folk:)
God tur:)
Linda BB