onsdag 13. april 2011

mandag, tirsdag, onsdag...

Tida går så fort! Den bare flyr av sted mens jeg prøver så godt jeg kan å henge på... Jeg flytta jo nettopp hit til Kristiansand og begynte jo nettopp på religion og etikk. Men så plutselig, BANG, så begynner eksamen og nærme seg og semesteret går mot slutten. Idag hilste jeg på noen i klassen som jeg aldri har prata med før og det endte bare med at vi tulla med at det var jo så liten vits å prate sammen nå for året er jo snart omme. Og det ER jo snart omme. Hjelp.

Men litt digg også! Jeg gleder meg til å bli ferdig med eksamener og jeg gleder meg til sommerferie. Jeg gleder meg til å jobbe i Grønnes Barnehage og jeg gleder meg til å reise på Mission Adventures.
Også gleder jeg meg til andre ting også selvfølgelig! Håper jeg får tid til å sole meg og bade masse, bruke båten på fjorden og henge med både venner og familie. Kanskje ta en spontan helgetur til Sverige? (som kanskje ikke blir så spontan siden jeg tenker på det allerede nå?)

Plutselig gjør det ikke så mye om tida går litt fort alikevel. Jeg gleder meg jo til fremtiden ;D



På mandag skulle jeg egentlig lese masse, men istedet leste jeg bare litt, var sosial med med familien, fikk satt inn anlegget i bilen sammen med Kristoffer og skifta til sommerdekk. På tirsdag skulle jeg også lese masse, men istedet gikk jeg på forelesning (som jeg ikke fikk NOE ut av...), leste mikroskopisk lite etikk og så en ny episode av House før jeg fikk besøk. Ja, så var det jo hverdagsfest på kvelden. Idag har jeg vært på forelesning og nå skal jeg lage middag snart. Måtte jo bare blogge litt først og SÅ skal jeg være flink til å lese!!! Snart.

Ingen kommentarer: