mandag 18. april 2011

That's the way, aha aha, I like it :)

PLUTSELIG så var jeg bare hjemme i Flekkefjord en tur! Og her er det VÅR :D

DET LIKER JEG :D

Gikk tur med mamma til Søyland og stelte på gravene til noen av mine gamle tanter og oldeforeldre.

Etterpå gikk vi litt i byen, handla litt og gikk hjem og lagde PANNEKAKER :D

Etter at Toralf hadde kommet fra jobb og pannekakene var fortært satte vi seil, eller ikke akkurat det da siden båten vår er en Viksund 880 og på ingen måte har seil, men vi tok hvertfall en tur ut på fjorden.





Båten. Fjorden. Været. Jeg LIKER det!!!

Åja, jeg har faktisk fått lest litt pensum idag også så jeg har ikke dårlig samvittighet heller :)

1 kommentar:

Ann Therese sa...

Heisann kjære Berit! Høres ut som om du nyte påsken hjemma i Flekkefjord:) Været e supert, så eg sko ønske at eg åg konne tatt ein båttur..kanskje eg ska smiska med storebror og få joina han på vannscooteren ein dag;) Like sjøen!:) Nyt resten av ferien vakre du, og DU e flinke som får lest pensum:) Kram