tirsdag 5. april 2011

Pica picture :)

De siste dagene har vært fine. I like my life:)

I det siste har det også blitt tatt en del bilder. Ann Therese har funnet tilbake til sitt gamle speilrefleks, etter at forholdet deres har hatt en pause, og Valentina har vært fulltids hobbyfotograf med lånekamera. Så da har det blitt fanget noen øyeblikk her og der. Siden jeg til vanlig ikke er den beste på å legge ut bilder her på bloggen min tenkte jeg og ta det igjen nå.

So just enjoy ;D


Ann Therese, meg og Valentina en tilfeldig kveld vi (eller egentlig mest Valentina) lagde pizza the italian way:)


Og den ble jo selvfølgelig kjempegod ;D


Jeg leker med Valentina sin IKEA-drage mens vi (eller Valentina) øver på norske ord:)


Jeg tenker ikke egentlig. Jeg bare later som :P



Jeg liker å bruke gitaren som fiolin ;D


De blide friluftsjentene i det fine vårværet :)


Neste gang skal Lisbeth også bli med! Sånn at ho også kan bli med på et blogginnlegg ;D

5 kommentarer:

Ann Therese sa...

SÅ koselig!:) Åh, det e så godt å ha funnet tebage t speilreflekskameraet mitt...Forholdet vårt e bedre enn noen gang;) hehehe! Have a lovely day vakre du!:) Du e super!

Line sa...

Koselig innlegg!! Jeg liker ;)

Anonym sa...

Liker at du smiler, Berit :)
Hadde likt enda mer å høre latteren din. Når skal våre veier møtes igjen, egentlig?

klem
frøydis

Berit Marie sa...

Hei Frøydis! Takk, det er godt å høre:)
Det vet jeg jo faktisk ikke helt...? Du kan si ifra hvis du er i Kristiansand? Så skal min dør være vid åpen;) Ellers kommer jeg jo ikke på Sommerfesten heller for det kolliderer med Mission Adventures... Dumt, men sånn er det... Plutselig, Frøydis, plutselig;D

Anonym sa...

Jeg gleder meg til plutselig! :)

/f