mandag 5. januar 2009

2009

Ja, nytt år, nye muligheter! Er det ikke nå tiden er inne for å offentliggjøre nyttårsforsetter og slikt? Hmm, la meg tenke... Nei, jeg har jo ingen å offentliggjøre! Kanskje veddemålet mitt med en god venn om å få seg mann innen året er omme er det nærmeste jeg kommer et nyttårsforsett? Ikke at jeg vil kalle det et nyttårsforsett akkurat... Det er jo bare for morroskyld:P Har det ikke skjedd det siste året, er det vel heller ingen grunn til at han skulle dukke opp i 2009... Men jeg har god tid! Jeg er jo ikke 20 enda;D (nesten 2 mnd igjen som tenåring!) Selv om ALLE andre i familien har funnet den rette, betyr jo ikke det at jeg trenger å gjøre det enda;) Satser på at Gud har en fiffig plan når det gjelder sånt, derfor vil jeg ta det med ro! -og forresten har jeg ikke lov heller! Går jo på DTS så da er jeg jo faktisk plent nødt til å ikke tenke så mye på det:)
Sånn ellers kommer jeg rett fra arbeidersamling på Grimerud (Hamar) nå. Det var fantastisk digg å treffe så mange tøffe mennesker som lever livet sitt for Gud på den måten! Det må man jo nesten bare bli en del av! Ja, apropo bli en del av det! Jeg har bestemt meg ang neste år:D *trommevirvel* Jeg reiser til Sandane for å bli med på Byen for Jesus!!! Hjelp! Men likevel JIPPI:D Så da blir det "vestland, vestland" de neste to årene av mitt fortsatt ganske unge liv. Det blir spennende;P Foreløpig vet jeg at jeg skal være på team med Anders Klungre, noe som jeg tror skal bli veldig bra, men likevel er det store bønneemnet at flere skal kjenne det samme kallet og ta turen til Sandane også! Det er bra å være to, men bedre å være flere:)
Jaja, jeg er tilbake i Skien og som vanlig har jeg utsatt ting som må gjøres til siste slutt... Med andre ord: Journalen min kaller!
(memo til meg selv: Jobb med selvdisiplinen) Åh! Bingo! Der er nyttårsforsettet mitt! Jeg skal jobbe med selvdisiplinen min! Den er bare nødt for å bli litt bedre:) Karakterbygging og sånn, det har jeg hørt er bra;P

Ingen kommentarer: