onsdag 17. juni 2009

Statusrapport=D

Jeg er tett i nesa (!) og har fortsatt litt vondt i halsen.

Jeg er irritert på sommerjobben min fordi jeg kun får dagvakter nesten, når jeg vil (og har blitt lovet) masse kveld og natt...!

Jeg har lekt med Victoria og Matias (bilder) i dag, mens vi feiret Toralf sin 58-årsdag=D

Jeg gleder meg til å flytte til Sandane=D Og bli kjent med Amalie og Maria! -Og være på team med katten;P

Jeg har lest masse på bloggen til Amalie i dag, og nå gleder jeg meg enda mer=D

Jeg savner DTS'en min og folka på basen!

Jeg savner Pretoria og alle der...

Jeg hadde ei sinnsykt bra helg og gleder meg til London-tur i fremtiden:) Solomon og Adrian er digge folk!

Jeg har nettopp sett nyhetene og været sammen med foreldrene mine. Det er jo ufattelig kult liksom;P

Jeg skal kjøre til Stavanger og Randaberg imorra, og Bjerkreim og Frafjord på fredag;)

Jeg er lei av sommerjobben min etter bare 6 vakter...

Jeg skal ikke bli med broren min, kona hans, søstra mi og familien hennes til Sverige neste uke:(

Nå har jeg vel nevnt det meste av det som kan nevnes ang "status", utenom den uungåelige "sivilstatusen". Ja, jeg er fortsatt den enste single i familien Lian utenom min tante Marit som er 48 år gammel. Det kan høres ut som jeg syns det er overmåte kjedelig, med tanke på at alle mine nærmeste venninner sviver rundt og er så forelska i kjærestene sine, men egentlig syns jeg det er ganske greit! Jeg er jo fri til å gjøre hva jeg vil og ikke minst så har jeg jo noe veldig koselig å se frem til=D Nemlig det å finne noen å bli forelsket i og bli sammen med han;) Heldige meg=D Det eneste jeg ikke syns er gøy med å være den eneste single i søskenflokken er når min kjære bror, Andreas, skal gifte seg til høsten. Da kommer det til å bli så veldig understreket... Plutselig skjønner jeg ho i filmen "Wedding Date" littegrann bedre:P Nok om det, jeg gleder meg til Andreas og Guri sitt bryllup! (Ja, det var siste punkt på min statusliste!)


Peace out!

2 kommentarer:

Mariapiakallevallevia sa...

Hallo:D DU er IKKE den ENESTE single:p

Berit Marie sa...

hehe, takk! Jeg vet det jo egentlig:)