mandag 3. oktober 2011

Husrom

Midt i planlegginga av en naturfagstime til 6. trinn, jeg skal lære de om øyet (svaksynt som jeg er), måtte jeg visst ha en bloggepause. Eller egentlig tenkte jeg å reklamere litt for den fine leiligheten min :) Det har seg nemlig sånn at min kjære samboer flytter ut i desember... Så hvis du liker det du ser, er ryddig av deg og gjerne omgjengelig og sånn passe sosial og ikke minst in need of a crib i fantastiske Kristiansand, LET ME KNOW ;D
Da er nemlig sannsynligheten stor for at jeg kan tenke meg å bo med deg!
Lesekroken



Badet




Sofakrok :)
Rommet mitt


Kjøkken -med selvmalte- og trekte stoler (ja, jeg er litt stolt!)



Fint? Jeg liker det hvertfall!
-og det er varmekabler i alle gulv ;)

3 kommentarer:

Line sa...

Så koselig du har det!
Si ifra om du vil ha litt besøk en dag ;)

Berit Marie sa...

Det skal jeg gjøre vettu! Du er forresten alltid velkommen Line :)

Line sa...

I lige måde! :)