fredag 7. august 2009

Ikke harry i det hele tatt;)

Jeg er på camping! I Sverige! I (tatatatatataaaa) Strømstad;D Og det er IKKE harry i det hele tatt! Det er faktisk kjempekosli<3
Det er meg, mamma, Toralf, Astrid og Bernt Inge, og selvfølgelig kidsa; Maja Sofie og Johannes. Vi KOSER oss. Dette er bare kjempedigg. Daftø camping er søtt, kosli og morsomt:)
Jeg gleder meg til den dagen jeg er voksen og etablert og kan ta med meg min helt egen familie på tur i stasjonsvogna med campingvogna på slep. Finnes det noe bedre? I don't think so;D
Det beste av alt er at det ikke er harry i det hele tatt!

1 kommentar:

Amalie sa...

Greit å få understreka at de ikkje er harry å reise på campingferie! Haha..(:
Og i SVERIGE! ææææh
Må berre vere bra, det!

Vi sjåast verrrry soon, kos deg så lenge du kan!:D
(og "ojojoj" så flink du har vore å fiksa slik at kulemeg og kan kommentere. etterlengta!)