fredag 21. august 2009

Sverige

...igjen! Ja, jeg er i Strømstad igjen:) Denne gangen er det ikke på camping eller harryhandel, jeg er hos Tina og Tone og ser hvordan de gjør det i Byen For Jesus. Det er veldig lærerikt og ikke minst gøy å henge med de to flotte jentene, men jeg kjenner meg veldig klar for å komme meg til Sandane! Jeg gleder meg faktisk dødsmasse!!!
Kan forresten nevne at GOfest var diggbart:) Vi hadde en maks bra helg med fint vær når vi trengte det mest;) Masse ungdommer, folk og liv. -og ikke minst Guds fantastiske nærvær.
Nå er det stabstur neste! I morgen reiser jeg til Skien for så og vente på når og hvor turen blir. Etter det skal jeg opp til Sandane så fort som overhodet mulig! Forhåpentligvis før helga! Jeg krysser fingrene for det hvertfall;D
Peace out fra Strømstad;P

Ingen kommentarer: