onsdag 15. oktober 2008

Halleluja! Gud er så god:D


Se mine gode, blogglesende venner! Jeg fikk til å laste opp bilde!!! Hvorfor prøvde jeg ikke å be for det før nå?!? Jeg sier det bare, bønn funker alltid! Ikke alltid som vi ønsker, men det funker sånn Gud ser er best:)

Dette er da et bilde tatt på søndag kveld av meg og min 9mnd gamle nevø, lille Johannes! Han har de siste månedene vært det nyeste skuddet på stammen til vår stadig voksende familie, men i går kveld ble det en endring på det.

Min bror Tormod fikk nemlig en liten sønn og lille Victoria ble storesøster:D Navn på det lille nurket er foreløpig ukjent for de aller fleste, inkludert meg selv. Men at han er en søt liten kar er det absolutt ingen tvil om. Dersom han har vært like heldig med geneblandingen som sin storesøster får han utseendet sitt med seg senere i livet også;) En riktig liten hjerteknuser er det som har kommet til verden! Pris Gud for nok et mirakel sier jeg bare, ingen tvil om at Gud er en intelligent skaper!!!
Nå mangler det bare at jeg får kommet meg hjem til min kjære hjemby igjen så jeg får se han in real life og ikke bare på bilde. Jeg kunne så sinnsykt bare satt meg på første tog... Men det er heldigvis bare tre uker til "høstfrihelg"! Da har vi en hel ekstra mandag fri:P Tipper jeg skal bruke noen deler av den helga sammen med min nye gutt;D

1 kommentar:

Åse-Beate og Mathias sa...

Åh, så nydelig! Skal besøke tantebarna mine om et par uker, det blir kooos! ^^

Du har det bra ellers håper jeg? <3