tirsdag 14. oktober 2008

frustrasjoner

Kjenner at jeg begynner å bli litt frustrert over at jeg ikke får til å legge ut bilder på bloggen lenger... De bare vil rett og slett ikke... *sukk* og atter *sukk*
Jeg ville legge ut bilder fra den berømmelige villmarksturen vi hadde for snart en måned siden, men etter å ha prøvd utallige ganger tror jeg at jeg gir opp! (vi måtte drepe og lage vår egen kylling-->kyllingsuppe:D)
Ville legge ut bilder av fengselcella mi også, men det går heller ikke (så da er det ikke villmarksbildene det er noe galt med!) Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til...
VIRK! kom igjen og VIRK!!!
Ikke nok med at jeg er frustrert over det, så er jeg syk også... Feber og vondt i halsen og sånn (typisk influensa klassiker...?) Så jeg orker nesten ingen ting. Sykt kjipt for vi har en bra lærer denne uka som snakker om "Spiritual Warfare". Spennende og utfordrende tema som jeg helst ikke ville gå glipp av. Imorra er det smågrupper så da vil jeg hvertfall være frisk! Vi skal få mat hjemme hos Marianne:D diggedidigg! Hvis jeg bare får min normale smakssans tilbake da...
Uansett, det er absolutt verdt å nevne mine Åndelige fremskritt (hvis en kan kalle det det?). Jeg, Berit Marie, snakket i tunger for første gang i dag! Jeg må bare si at det var faktisk veldig utfordrende og jeg følte meg litt teit også. Men det var en kul følelse også, å bare gi seg hen til Gud og ikke tenke på om det hørtes teit ut:)
Nå må jeg sove og be om at jeg skal bli kvitt feberen i det minste!
Håper jeg får lagt ut bilder etterhvert, hvis bildene vil;P

1 kommentar:

Line sa...

Å stakkar syke Berit :( Håper du blir fort frisk igjen!
Bloggen din også! Min blogg var nesten forsvunnet i forrige uke, men så blogget jeg et "KOM TILBAKE"-innlegg, og det virket :P

God bedring shnupps :)
Klem

Du må forresten gjerne stikke innom
http://lilleline.blogspot.com/

;)