mandag 20. oktober 2008

spenning i lufta

Er vi ikke søte? Jeg og ho jeg deler bunkbed med;) Marianne er bare superduper!

Klokka tikker bekymringsverdig fort forbi midnatt... Jeg kjenner jeg er litt spent på uka som kommer nå. Det er nemlig tid for første teamuke på DTS'en. Mitt team skal være her i Skien og drive på med ulikt arbeid. Vi skal (av det lille jeg foreløpig vet) besøke noen ungdomsskoler og ungdomsklubber hvor vi skal evangelisere litt på ulike måter. Kanskje blir det også litt praktisk arbeid:) Apropo praktisk arbeid så har jeg og Magnus "breakfast duty" i morra... dvs at vi skal stå opp klokka 6 for å lage frokost til alle på basen. *gjesp* sier jeg bare. Ikke at jeg ikke er vant til det, for jeg og Luc gjør det hver torsdag til vanlig, men denne uka skal jeg gjøre det tirsdag OG fredag. Jaja, Gud gir jo den trette kraft så da skal det nok gå bra. Kanskje ikke så lurt av meg og sitte så lenge ute med Pålis og co på Cafe Tullis i kvel:P Men pytt pytt, man må jo være litt sosial også! Typisk meg at jeg er våken som bare det akkurat nå, men at jeg i morra tili er trøtt som en sviske...

Nei, tror jeg skal legge meg og lese ferdig boka jeg holder på med. "Er det virkelig deg, Gud?" av Loren Cunningham. Bra bok, absolutt å anbefale! Sann historie fra begynnelse til slutt. Skikkelig god, kristen litteratur;D Så håper jeg at jeg rekker å sove litt før jeg må stå opp igjen:P

1 kommentar:

Line sa...

Dåkke e søde ja ;)

Eg au e trøtt som ei sviske. Ellar kanskje te og me som 2 sviske. Sjøl om eg jysst he sove 3,5 t, midt på dagen. Men så tru eg at eg e litt sjug, så då e eg onnsjyllt håbe eg...

Lykke te på team uke Berit!