søndag 17. mai 2009

17. mai!!!!

Jeg har feiret 17. mai i Flekkefjord! Jippi ja, så bra! Det har vært drittvær, regn, og russetoget var historiens skuffelse, men likevel har dagen vært bra:) Jeg elsker mitt fedreland, det er sikkert.
Ja, forresten så er jeg kommet hjem fra Afrika for de som ikke har fått med seg det. Etter en alt for lang reise med nødlanding, motorer i brann og action så er jeg trygt hjemme i Norge til slutt. Jeg savner Pretoria kjempemasse, men det er likevel godt å komme hjem til tross for kultursjokk av min egen kultur. Norge er det kaldeste landet i verden tror jeg... Triste greier.
På torsdag reiser jeg til San Marino! RISK for alle pengene. Det blir bra! Vi har fått team til alle landene i Europa nå tror jeg, så det er ganske vellykket. Godt gjort å få 48 team som skal sendes ut på en gang.
I natt kjører jeg tilbake til Skien. Jeg blir litt trøtt bare av å tenke på det så jeg tror jeg går å legger meg og så står opp kjempetidlig for å starte da...
God natt folkens!

Ingen kommentarer: