mandag 4. mai 2009

Pretoria=D

Er en digg plass! Vi har det utrolig bra her! Jobber med fantastiske mennesker som tar oss med paa alt mulig. Det er definitivt den beste siste uka en kan faa paa en outreach;)
Vi henger med studenter fra universitetet her, er med paa connect-grupper, er med paa det som skjer i menigheten vi besoker her, Every Nation Church, og bare har masse goy med de lokale her! Jeg DIGGER det!!! Uten tvil!
Vi har splittet opp teamet saa vi bor hver enkelt hos hver vaar vertsfamilie. Det er utrolig goy! Jeg bor saamen med Theresa, som bor sammen med to venner, Stefan og Divet. En som heter Georg er ogsaa her paa besok. Jeg koser meg. De er utrolig snille med meg og skjemmer meg bort:P Stefan kom akkurat hjem fra butikken og hadde kjopt is til meg=D
Naa er det ikke lenge til vi vender snuten hjemover, noyaktig en uke for aa vaere noyaktig=D Jeg gleder meg til det selv om jeg har det veldig bra her ogsaa!
Det er ikke umulig at dette er det siste blogginnlegget fra afrika for vi har et ganske fullt program mens vi er her. Vi skal bl.a. to dager til en safari-park. JIPPI=D
Snakkes snart godtfolk! Vaer velsignet og vaer takknemlige;)

3 kommentarer:

Mariapiakallevallevia sa...

så bra at det har vært digg i afrika. Eg au vil t afrika. Glede meg t du komme hjem, då:p

Ingrid sa...

Det høres helt fantastisk ut Berit, og så bra at du har det bra!:)
Blir godt å se deg igjen! Klem:)

Fru Irene, ho pene sa...

Glad du har det så bra :)
Kos deg den siste uka også, så gleder Norge seg veldig til du kommer hjem også.
Alt godt :) Klem!