søndag 10. mai 2009

Uns kaier lekker!

HJELP! Jeg vil ikke hjem!!! Jeg vil vaere her mer, lengre, bruke mer tid i Sor-Afrika! Pretoria er fantastisk og jeg har faatt saa mange venner her som jeg kommer til aa savne saa veldig masse!!! Jeg mener det helt saeriost, jeg er veldig naer ved aa graate en aldri saa liten skvett... Outreachen min er snart over... Det foles tomt og rart... Hva skal jeg gjore naar jeg kommer hjem? Jeg kommer til aa faa kultursjokk av min egen kultur...
Nei, Pretoria, jeg kommer tilbake saa fort jeg har tid og penger! Alene eller med noen andre. Jeg har allerede avtalt med Miemie aa fly til Johannesburg en gang, bli en uke i Pretoria og roadtrippe ned til Cape Town=D Diggbart!!!
U leiket mei lani! Uhzet mei bra=D Uns kaier lekker, that's for sure!
Peace out fra Afrika for denne gang!

For you new international followers I just wrote about how much I'll miss you all in Pretoria when I come home. I really don't want to go home now... I honestly really do love you a lot<3 Stephan, this english part was for you so you better read it=D And sorry for not being able to spell Afrikaans properly:P

2 kommentarer:

Line sa...

Kanskje eg får ver me deg ei gång då, hvis dar e så fint å ver i Afrika... :)

Men velkommen heim i alle fall!

Mariapiakallevallevia sa...

Glede meg t du komme hjem, men det hørtes heit fantastisk ut i sør-afrika.