mandag 28. mars 2011

Er det noe i lufta?

Denna helga har vært bra. Ikke sånn som den forrige, men bra likevel. Bra på en anna måte!
Kristoffer&Susanne har vært hos meg. Hurra:D Både på fredag og lørdag faktisk. Vi satt opp hjemmekinoanlegget som jeg er så heldig å få låne av min kjære storebror, Andreas. Henriette kom også plutselig og sov hos meg. Faktisk så var ho den første til å overnatte hos meg her i Kristiansand. Vi var oppe til seint og sov lenge neste morran. Gøy!
På lørdag lagde jeg masse pizza (alt for masse som vanlig) og vi var en hel gjeng sammen og hadde filmkveld. Fint.
Idag, eller teknisk sett igår, har jeg vært i Arendal i Sørlandskirka. Bra folk, bra tale, bra menighet:) Er ikke så mye mer å si om det. Eller etter møtet var vi en liten gjeng ute og spiste kebab. Veldig koselig med en liten smule (veldig stor smule) pinlighet. Men det er en anna historie...:)
Det som er i lufta kalles vår:) La oss bare si det sånn. Foreløpig;D

Hurra for at livet er FINT!

4 kommentarer:

Line sa...

Jeg er så glad for at du har det så bra :)

Berit Marie sa...

Takk Line:) Jeg blir enda mer glad når du er så flink til å kommentere her på bloggen min:) For det er det ikke for mange som gjør:P Har veldig lyst til å få besøk av deg snart forresten!

Åse-Beate og Mathias sa...

Liker det jeg leser! ;) Gleder meg til fortsettelsen :D

Tara Susanne sa...

Misunner deg ikke den forelesninga altså... Virker ikke akkurat spenstig!

Godt å se at du har det bra :)