tirsdag 29. mars 2011

Nå?

Ja, nå. Jeg oppdaterer bloggen midt i en forelesning i "samfunnsvitenskapelige religions- og moralstudier". Hvorfor? Jo, fordi jeg kjeder meg... Jeg klarer ikke følge med på noe av det som blir sagt uansett for hodet mitt er fullt av alt mulig anna. Jeg tenker bare på alle plassene jeg har lyst til å reise, samtidig som jeg er veldig glad for at jeg bor i Kristiansand. Derfor har jeg laga ei liste. Ei liste (i tilfeldig rekkefølge) over hvor jeg vil dra og hvem jeg vil besøke:
- Sør-Afrika, alle i den fantstiske menigheten ENC. Spesielt Theresa, Stephan, Nicole, Miemie, Ninu++
- USA (Illinois), Suzanna
- Sandane, Maria, Maria, Birgitte og alle de andre skjønne jentene som jeg savner:)
- Skien, alle mine venner i UiO Skien
- Oslooo, og alle de jeg kjenner der!
- Trondheim, Andrea og Ingvild
- Romania (Cluj og Targu Mures)

Ingen kommentarer: