mandag 14. mars 2011

Ikke helt som planlagt

Jeg liker ikke når ting ikke blir som planlagt. Jeg takler det. Såvidt. Men jeg liker det ikke.
Eller egentlig så gjør det ikke så mye om ting ikke blir helt som planlagt. Dersom ingen kan noe for det. Det jeg ikke liker er når folk ikke gjør som planlagt. Eller avtalt.
Hva er verdien i ord hvis man ikke mener det man sier?
Noen vet hva jeg snakker om. Noen gjør ikke. Det betyr ikke så mye. Jeg vet hva jeg snakker om.
Sint, sur, skuffa, trist og oppgitt. Ikke vet jeg. Lei meg. Og såra. Det er jeg.

Jeg burde egentlig lese. Jeg burde egentlig skrive oppgave. Istedet tenker jeg på andre ting.

Hvorfor bryr jeg meg egentlig?
Dumme følelser... Jeg vil skru de av. Tror jeg. Kanskje.

1 kommentar:

Anonym sa...

Følelser kan være dumme.. men egentlig er det jo bra at de er der også.. De bare overrasker oss i blant.

Vit at du er tenkt på, fine Berit!

klem
frøydis g