torsdag 8. mars 2012

Pep talk

Noen ganger blir jeg bare så sykt sur og lei av alt og alle!! Ja, jeg vet, sånn skal man vel egentlig ikke snakke for mye om, hvertfall ikke blogge om (!), men sånn er livet. It's the way I am.
Da er det godt at jeg kan gå en tur for meg selv med Gud og god musikk på øret. Det hjelper. Alltid.
Så på en liten topp rett med havet fikk jeg prata litt med Gud. Jeg kom umotivert og med bad attitude (ja, jeg har det noen ganger!), men fikk gå med friskt mot og vissheten om at Gud har en vannvittig bra plan. Med livet mitt. Fordi Han bryr seg.


Jammen er det fint på Sørlandet også!
"This is God's Word on the subject: "... I know what I'm doing. I have it all planned out—plans to take care of you, not abandon you, plans to give you the future you hope for..." (Jer. 29:11, MSG)





Ingen kommentarer: