mandag 5. mars 2012

SYKT fint!

Kunne knapt huske at det var så fint! 
I det hvite, lille huset til høyre for hodet mitt har jeg bodd <3
Maria -en STOR velsignelse i livet mitt!
Da har jeg hatt fem dager ferie i Sogn og Fjordane. 2,5 på Sandane og 2,5 i Sogndal. Vell brukt tid vil jeg si. Har kost meg STORT rett og slett. 
OG det er offisielt: Jeg skal ha med meg the awesomest people til Newcastle på MA til sommeren! Det blir så sykt kult! 
Gud kommer til å gjøre så mye, det bare VET jeg! 
JEG ER SÅ HELDIG!!!

På lørdag var vi en god gjeng i trekket der vi grilla og var sosiale :) 

Heldige meg fikk låne litt utstyr :) Dongeribukser i trekket FTW!
Grillmestere i full sving :)
Nydelige Anita!
Vakre Malin :)
Flotte Lars Kristian! -Litt av en cowboy:)
En enarmet banditt! -Snille, gode Mathias i solskinnet :)

Emma klatremus :)

Verdens kuleste Julia!

Jeg og Emma øver på litt posing. Skal nok bli mange bra bilder til sommeren!

Ingen kommentarer: