tirsdag 9. september 2008

home, sweet home

Ja, da var det vel sånn passe later. Jeg sitter trygt hjemme i stua i Flekkefjord og tenkte jeg skulle skrive litt om Hansnes. Hvor er Hansnes? Lurer du kanskje på. Jo, det skal jeg si deg. Hvis man kjører ut av Tromsø by, forbi flyplassen, over brua og utover et godt stykke, litt lenger enn langt nok så vips møter man et stort og pulserende uteliv, masse folk og mer enn man kunne drømme om. Neida! Wish... Man kommer til en liten butikk, ei kirke, et "rådhus", et aldershjem og en bensinstasjon/butikk i ett og en håndfull hus. -og ja! For ikke å glemme fergeleiet! Derfra går det ferger til Vannøya, Karlsøya og Reinøya. Så med andre ord er det full mulighet for den mest populære ferietypen nå til dagen, nemlig øyhopping:P

Slik ser det altså ut på det populære og nesten overbefolkede stedet:

Da må jeg altså nok en gang uttrykke min kjærlighet til min vakre og fantastiske hjemby Flekkefjord;D Jeg sier det bare, er ikke dette bedre?

Sukk, jeg liker Flekkefjord må jeg si:) Tror jeg må finne eg en mann som også vil bo her! Så jeg kan bo her resten av mitt liv... Da er det kanskje en smule selvmotsigende å flytte herfra om ei uke for så å bo i Skien...? Men man kan jo prøve nye steder og nye muligheter før man finner "the love of my life", gifter seg, får hus, bil og en ungeflokk. Kan man ikke? Jo, seffer'n!

1 kommentar:

Line sa...

Berit! Du he blogg!! Og he ikkje sagt någe :O
Eg komme heim te kjære deg og kjære Flekkefjord i morra :) Det glede eg meg te! Å så glede eg meg te meg og deg og alle i gjengen he kapra dei kjekkaste mannfolkan i verden, og he flytta heim te Flekkefjord :P