lørdag 20. september 2008

in prison


Ja her er da mitt nye hjem! Kongensgate 1 i Skien city;) Jeg bor i øverkøya i celle nr 1! Det er digg:) Vi bor 4 jenter sammen på cella, Jeg, Marianne, Lisa og Ragnhild. Det er kjekt, så jeg tror dette skal gå riktig så bra.
Vi har akurat vært på villmarkstur i 3 dager. Uten mobil, dusj, deodorant, teknisk utsyr og det som måtte finnes av luksus. Utfordrende, fuktig og veldig gøy! Sitter i køya mi nå. Akkurat dusja, sminka meg og selvfølgelig tatt på meg min lenge etterlengtede deodorant. Som resultat av at jeg var understimulert på tenkniske nødvendigheter, sitter jeg altså her å oppdaterer bloggen min, sjekker facebook og er på msn.
Men plutselig skal visst noen ut å kjøpe lørdagsdigg! Åh jeg skal så sinnsykt joine;D

3 kommentarer:

Line sa...

Så godt du kose deg, Berit :)

Åse-Beate og Mathias sa...

Savne deg Berit, d e så godt å høra (ellar lesa då) at du he d bra i Skien :D

Kjempe gla i du :)

Line sa...

Berit Smerit Perit, nå er det tid for neste kapittel i ditt fengsels-liv ;)