onsdag 3. september 2008

o kjølige nord


I skrivende øyeblikk befinner jeg meg altså i Tromsø. Første kvelden tilbringer jeg hos min kjære kusine Elise. Vi har leid film, sett film, spist snacks, drukket brus og rett og slett hatt en veldig kosli jentekveld;D
Jeg og min kjære niese satt lenge på fly i dag og vi holdt til og med på å komme forsent etter mellomlanding i Trondheim:P Ei viss lita jente MÅTTE TISSE NÅ!!! Det gikk med et nødskrik. Idet vi kom ut fra toalettet hørte vi en småstresset stemme over høtalerne: "Kan Maja Sofie Berntsen og Berit Marie Lian vennligst komme til gate 34, gate is closing!" Vi småløp den litt lange strekningen og rakk det akkurat. En småirritert mann sjekket billettene og døren smallt igjen rett bak oss idet vi gikk inn i flyet. "Boarding completed" Var det neste vi hørte. Det er ikke alltid like lett å få en trøtt og sliten 5åring til å skynde seg:P
Men nå sitter mi kjære kusine og gjør noe av de tingene jeg liker aller best her i verden. Nemlig diller med håret mitt. AH, fantastisk! Må nok bruke energien på å nyte det;)
Write you later!

Ingen kommentarer: