mandag 28. februar 2011

Verdens beste barnehage!



Ja, det er Grønnes Barnehage det! Jeg trives skikkelig godt og blir alltid så glad når jeg kommer på jobb der.
Idag hadde jeg en skikkelig søt samtale med en av de små guttene på ca 4 år:

Gutten: Hvor er egentlig babyen din?
Jeg: Jeg har ingen baby jeg.
Gutten: Åh... Så dumt da...
Jeg: Ja, men kanskje jeg får en en dag. Men ikke enda.
Gutten: Hvem er kjæresten din da?
Jeg: Jeg har ingen kjæreste jeg.
Gutten: Åj, det er jo skikkelig synd på deg da. Du har hverken kjæreste eller baby.
Jeg: Jaja, men det går jo fint det. Det kan jo hende jeg får det etterhvert, tror du ikke?
Gutten: Jo, kanskje det. Hvis ikke du blir for gammel. Jammen flaks du har meg. Jeg kan godt være kjæresten din jeg. Men babyen min kan du ikke få. For det tror jeg ikke mamma hadde likt.

Kan jo ikke gjøre annet enn å elske det <3

3 kommentarer:

eivind sa...

fantastisk:)

Åse-Beate og Mathias sa...

Så herlig! :D Håper jeg får jobb der til sommeren altså! :)

Anonym sa...

Ja, man MÅ bare elske dem! :)

Og deg da... :)

klem
frøydis g.