fredag 3. februar 2012

Hei jeg er tilbake

Martin, Helga, meg og Ola Johannes :)
Jeg har bestemt meg for at 2012 skal bli et bra år. Det skal bli bedre enn 2011. Ikke at det ikke skjedde bra ting i 2011, men jeg vil likevel påstå at det ikke skal alt for mye til for at 2012 skal bli bedre. Høsten 2011 har nok vært en av de kjipeste i min livshistorie... Men nok om det!

Den relasjonelle, den strukturerte og den praktiske/tekniske = dreamteam :D

Det er godt mulig at 2012 allerede er på god vei til å bli et supert år! Jeg startet året med lovsang og tilbedelse på Nyttårsfestival på Grimerud, og jeg kan faktisk ikke tenke meg en bedre måte å ønske det nye året velkommen enn sammen med Gud og mange ivrige, brennende ungdommer. Etter det var det Arbeidersamling med UIO i et par dager og jeg må si jeg digger å være rundt så mange likesinnede. Mennesker som ikke ser rart på meg eller prøver å snakke meg fra alle drømmene og visjonene Gud gir meg. -Men tvert imot mennesker som utfordrer meg til å tenke større og se lengre. Det liker jeg.

Massevis av bra lovsang
Knallbra, utfordrende og morsom undervisning av Carl Gustav
Chris og Øystein hører jo selvfølgelig med :)

Jeg kom tilbake til Kristiansand 6. januar, forholdsvis lite motivert til å ta samfunnsfagen fatt. Heldigvis er det så mange flotte folk på dette flotte sørlandet at det går bra likevel. Ny klasse er jo mer gøy enn det er kjipt. Flaks. Så nå går det mye i Hisorie og Geografi og innimellom føler jeg at jeg er tilbake på videregående. Noen forelesere er jo helt klart bedre enn andre. I say no more. (-om den saken hvertfall!)


En tur i Manchester har jeg også vært! Solveig, Åse-Beate, Eivind og meg tok turen for å få med oss en SYKT bra konsert med Ed Sheeran :D Totally worth it! Litt shopping og hotell-chill ble det seff også tid til! 
Ja, godeste Ed står der fremme selv om det ikke kommer så tydelig frem..
En morsom gjeng på tur :)

Yay for kjedsomhet på flyet :P
Veldig fornøyd med hotellet *luksus*


DAWN-samling på Grimerud har jeg også hatt tid til. Det var veldig spennende, lærerikt og oppmuntrende. Satte stor pris på å bli inkludert i gjengen til gutta (og da mener jeg egentlig godt voksne menn) sin gjeng i Menighetsplantingsutvalget til Metodistkirken. Flotte erfaringer får jeg, det er sikkert!


Stange stasjon har jeg vært innom et par ganger i år allerede :)
Starbucks har også blitt besøkt en del ganger på tur <3
 Stappet også inn litt tid til å henge på Mission Adventures-kontoret på Grimerud, siden jeg nå jobber deltid med MA året rundt. Hurra! Det er en stor glede som jeg er sikker på kommer til å løfte 2012 til nye høyder. Det at jeg skal reise til Latvia i påsken gjør meg faktisk veldig motivert til å være litt strukturert i skolearbeidet. MA-jobb tar jo litt tid, men mest av alt er det FANTASTISK! Og ikke minst kjenner jeg meg beæret av å få være en del av noe så bra.


Dette kan jeg like! Godt nytt år folkens :)

1 kommentar:

Ann Therese sa...

Godt nyttår ja! Ser ut t at du har hatt det meget bra den fysste måneden i 2012, og eg e ganske så sikker på at året bringe mange gleder og oppbyggelige faktorer for deg! :) God klem fra meg og kalde Stavanger