tirsdag 28. februar 2012

Hele verden!!!

Satt røde nåler i de landene jeg har vært i, men det var bare 19 røde nåler i pakken så jeg får kjøpe flere seinere :)
...Henger inne på rommet mitt! For jeg har nemlig fått en sinnsykt kul bursdagsgave :D Jeg kom hjem seint søndag kveld og da hang det ferdig montert på veggen på rommet mitt! (Kristoffer hadde avtalt med Mette, som jeg bor med, og sneket seg inn når jeg var bortreist i helga) Tusen takk til Kristoffer, Eivind, Christiane, Magne, Karen Margrethe, Henriette og Andrea for et supert verdenskart! Det er jammen med på holde misjonshjertet mitt varmt, i tillegg til at jeg digger å bare studere det og tenke på alle plassene jeg har lyst til å reise! 
I LOVE IT <3

Vaffeljern har jeg også fått så jeg blir stadig bedre og bedre utstyrt på husmorfronten! Derfor ble det også vaffelparty i går. -og siden jeg bestemmer på min bursdag spillte vi også Alias. 
En TOPP dag med andre ord :D

1 kommentar:

Ann Therese sa...

Oh dear, how could I forget! GRATULERER MED DAGEN på etterskudd kjære Berit! Kjekt å se at det va mange som huska deg, og verdenskartet va jo utrolig kult! Eg åg drømme om et sånn et. Når eg komme på besøk ein gang vil eg gjerna ha vafler ;) Have a lovely evening vakre Berit! Kram från Ann Therese