onsdag 22. februar 2012

Tidsklemma og hverdagsfest!

Er du i tidsklemma? Det er jeg. Stort sett. Jeg vil gjøre dobbelt så mye (minst!) som det jeg har tid til. 

Så hvordan løse det? Jeg FÅR jo aldri tid. 
-Derfor TAR jeg tid! Det er jeg ganske flink til faktisk. 
Nå om dagen er jeg i praksis. Får undervise noen flotte 6.-klassinger i bl.a. RLE, norsk og litt diverse. I'm lucky! MEN det er ganske slitsomt også. Så etter effektiv jobbing i går TOK jeg meg tid til hverdagsfest og bowling. Det anbefales! 
Hvis du skulle lure på hva "hverdagsfest" er, så er det altså bare en gjeng fra Sørlandskirka Kristiansand som finner på ting sammen én gang i mnd ca. Da henger vi sammen, prater, spiser god mat, går på tur i skogen, besøker noen eller bowler. Mange ganger blir disse kombinert, f.eks. i form av god mat og prat :) På hverdagsfest treffer jeg alltid nye mennesker. Noen har alltid med seg noen av sine venner som jeg ikke har møtt før. Det er helt genialt. -For hvis du ikke visste det så er jeg ganske glad i å treffe nye mennesker! En liten fest midt i hverdagen rett og slett. For å feire livet :D
Meg og Karen Margrethe i ekte fjortisstil ;D
Hva er vel menighet uten fellesskap med andre mennesker? -og for å få gode relasjoner er det viktig å ha det gøy sammen!

Her er litt bilder fra i går. Da hadde vi det gøy. sammen.



KM har stilen inne!

Hva er vel bowling uten slush?

Noen grubler og planlegger spillet mer enn andre :P

Kristoffer har stil :)



10.0 sier jeg bare! -i stil da selvfølgelig!



Neste hverdagsfest blir det nok ikke bowling, men uansett hva vi måtte finne på skal du vite at DU er velkommen! 

1 kommentar:

Ann Therese sa...

ÅH, SÅÅÅÅÅÅ kjekt å se mange kjente ansikter! Det gjorde meg virkelig glad itte ein lange dag på jobb! Vakre mennesker!!! :)