lørdag 4. februar 2012

Super-team, oh yeah!

Siden jeg er syk (ja, for jeg har nemlig feber og vondt i halsen og sånn) blogger jeg på en lørdagskveld. Jeg er hjemme i Flekkefjord og henger med foreldrene mine. 
I WIN ;D 
Mamma lager pizza og vi henger i sofa'n og ser på tv. 
Passer meg fint. Rett og slett.
 (Det er jo egentlig sånn man ikke skal innrømme i dagens samfunn, men jeg må bare si at jeg faktisk LIKER pizza, sofa og tv på en lørdagskveld!)

Utsikten over Skien fra Eva, Christina og Kristin sin leilighet :)

På tirsdag og onsdag var jeg i Skien en tur. Der traff jeg mange flotte mennesker som jeg er veldig glad i. Bl.a. så fikk jeg bruke litt tid med Eva og oppleve hennes fortreffelige gjestfrihet, jeg fikk hengt litt med Ola Johannes og Martin (og se enda flere av Ola's talenter på kjøkkenet) 
Multitalentet Ola!

-og best av alt så fikk jeg treffe igjen verdens beste Anders Klungre!
Vi fant ut, ganske spontant, at det var en god idé å ha en liten team-reunion i Skien. Så da ble det sånn. Vi tok også en tur opp til Notodden for å besøke det ene DTS-teamet som var der. Viktig å treffe både Ingrid Marie og Birgitte når en først er i området. 
I ekte super-Sandane-team stil ble det selvfølgelig tatt en del bilder. 
Av meg og Anders selvfølgelig :D

Team-awesome selvfølgelig!

Dart <3

Godt å vite at han er glad i meg :)


1 kommentar:

Lene sa...

ååå.. dere er så diggbare skjønne mennesker!