søndag 16. november 2008

"one day you'll dance for me.."

Berit har vært på dansekurs og lært seg basics i FoxTrot og Swing;D Erika Hydeen, vår alles kjære kreative multitalent, har lært oss å danse på den litt proffe måten! Utrolig gøy:D Ikke vet jeg når jeg skal ha bruk for å kunne FoxTrot, men det er jo altids greit å kunne. Swing har jo de fleste i seg, hvertfall litt. Det handler bare om å slippe det ut;)
Ellers har den soon-to-be-multitalent-Berit også begynt å male! Sånn ordentlig på lerret og med akrylmaling og sånn. Jeg må innrømme at jeg faktisk er litt stolt av meg selv! (For å si som Erika sier: I'm not gonna be norwegian about it!)
Ellers har jeg vært på tv, på torsdag var NRK og filmet i den kirka der jeg er med og leder barnekoret GlaVox:) "Sett føttene i kjærka" var temaet liksom. Jeg har også vært i avisen! TA og Varden;) Lokalkjendis som bare det! Idag var jeg i Metodistkirka og en mann kjente meg igjen;D Skal inrømme at det var godt gjort, men JIPPI for det om!
Jaja, det er mye som skjer her. Jeg gjør mitt beste for å prøve å henge med:)

2 kommentarer:

Line sa...

Kjendis-Berit :D
E det julegava du e i foll gang med å mala? Eg lure på om eg au ska leida ette mitt kreative talent, for någe kreativt må jo eg au ver flink te? Hadde vore greit å ha nå i dessan førjulstiden... :) Du e heldig du!

Line sa...

Og btw - eg au he sånt blogg-innlegg. Nesten.

http://lilleline.blogspot.com/2008/09/one-day.html