mandag 10. november 2008

sweet home Flekkefjord




Jeg var hjemme en tur her om helga. Med det mener jeg altså for ca ei uke siden. Det var utrolig koselig (som alltid!). Jeg må bare inrømme at noen ganger savner jeg hjemme (familien, huset, byen, vennene, menigheten og bilen) så mye at det gjør litt fysisk vondt inni meg. Jeg har det sykt konge her i Skien på DTS'en, men jeg tror det blir mindre og mindre tvil om at en dag så flytter jeg tilbake...:) Det blir en bra dag, det føler jeg på meg:)






Uansett, mens jegvar hjemme fikk jeg treffe min nyeste ankomne nevø! Lille Matias Førland;D Han var bare helt fantastisk søt!!! Sukk, sukk og atter sukk... Håper mine egne unger i fremtiden får en like god gen-blanding. Ingen tvil om at den lille knotten ligner sin storesøster på en prikk. Åh, de er bare så herlige;D



Før jeg reiste hjem (må bare nevne dette) så kom det plutselig, ganske overraskende, en mengde med snø her i Skien:) Det var ganske kosli og det varte lenger enn forventet også! Åh, Skien kler snø altså;D Disse bildene tok jeg på vei til skolen forresten.


1 kommentar:

Line sa...

Flekkefjord e den besteste plassen i verden. Og det vett eg med stor sikkarhed, for eg he vert verden rundt, det vil si koeben og London. Og naa e eg te og med i New York... Flekkefjord e fantastisk.