mandag 24. november 2008

OUTREACHLANDET MITT





I Mars reiser Berit Marie Lian til Afrika! Nærmere bestemt Botswana;D Der skal jeg være i 2 måneder! Oj, det blir spennende -og litt skummelt... Men Gud passer på;) Tenk at jeg skal være vekke fra Norge så lenge! Så lenge har jeg aldri vært vekke fra mitt kjære fedreland før:P
Men det blir utrolig fantastisk da! Teamet mitt er jeg også veldig fornøyd med! Meg, Lucian, Marianne, Eva og Lisa;) Marianne Bye og David er teamlederne våre og det er jeg rimelig glad for. Har troen på detta ja!

4 kommentarer:

Line sa...

AFRIKA?! Du kjære mi tid... :P Hehe, det bli spennans! XD
Wow...

Andrea K. Ravnå sa...

Åh, konge!! Gleder meg til å høre masse ;)

Maria sa...

åh! du må gleda deg masse!:) Botswana va ein herlige opplevelse for meg! kjekt å se bloggen din berit!

Maria sa...

http://www.botswana08.blogspot.com/


her e bloggen vår fra i fjor viss du e intressert i å se ka me gjorde:)