søndag 16. november 2008

reiseplaner

Ja, for de som ikke har fått det med seg så skal jeg altså ut og reise litt i løpet av dette året:) For ei stund siden fikk vi vite hvilke land som var aktuelle til europa-outreachen i Januar. Det var bl.a. Finnland, Estland, Scotland, Polen, Danmark, Tyskland, Island og Frankrike! Jeg er da så heldig at jeg skal til sør-Frankrike;D AHH, gleder meg til januar!!! Dit skal jeg sammen med Kristin, Tonje, David, Ingeborg og Suzanna:) GLEDER MEG!

Ikke nok med Frankrike:) Allerede i mars er jeg klar for reising igjen! Da skal vi nemlig på outreach i 2 mnd! For noen dager siden fikk vi vite at landene var klare og spenningen var til å ta og føle på. De utvalgte landene er Panama, Thailand, Botswana, Etiopia og Jordan. Jeg vet ikke hvilke av disse landene jeg skal til ennå, men at det blir bra uansett det er jeg sikker på! Siden vi ikke har lov til å snakke om det her på basen ennå, så sier jeg heller ikke hvilke land jeg skrev på ønskelista mi her... Sorry, men jeg skal si ifra så fort det er fastslått;) -Som ifølge ryktene er om nærmere to uker!
Hehe, men ikke nok med verden! Høydepunktet blir om to uker;D Da er det teamuke til FLEKKEFJORD;D;D Åh, jeg gleder meg så sinnsykt utrolig mye! Vet ikke hvem som kommer på teamet ennå, men uansett hvem det blir så blir det fantastisk for det er jo bare flotte folk her uansett;P

2 kommentarer:

Line sa...

Sør-Frankrike er herlig, i alle fall om sommeren! :)
Jeg hadde ønsket meg Etiopia eller Thailand... dere er heldige som skal reise så masse! :D

Andrea K. Ravnå sa...

Gleder meg :D (til dere kommer til Flekkefjord :P)