onsdag 18. mars 2009

Ankommet

Da er jeg trygt fremme i Lobatse, Botswana etter en god del timer paa reise. Oslo-London, London-Johannesburg, Johannesburg-Lobatse. Fly, fly og bil. En trang, gammel, sjarmerende bil. Svett var det hvertfall, men ogsaa en liten opplevelse i seg selv. Det er steike varmt her, faktisk varmere enn forventet saa jeg koser meg egentlig ganske godt. Utenom i natt for da var det litt for svett for meg. Vi har en deilig iskald dusj som skal deles mellom 7 stk, men jeg er bare takknemlig for at vi det hele tatt har en dusj. Det er mer enn de fleste andre her i slummen har. Vi har ogsaa gitter paa alle dorene og vinduene saa paa den maaten er vi ogsaa ganske sikret mot innbrudd og saant. Vi har det bra, uten tvil:)
Naa maa jeg stikke for tida gaar ut paa internetten min her, men vi satser paa at det kommer noen flere oppdateringer etter hvert!
Jeg er veldig glad for alle som stotter meg i bonner og okonomisk, tusen takk!
Masse klemmer fra Berit:)

3 kommentarer:

Line sa...

Oi, de har faktisk intetrnett i Afrika :P
Kos deg Berit, og lykke til med det dere skal drive med. Jeg er glad i deg! :)
Gøy hvis du slenger ut noen oppdateringer innimellom ;)

Andrea K. Ravnå sa...

Så bra at dere har funnet dere godt til rette! Håper dere fortsetter å ha det bra, men passe mange utfordringer og at dere holder fred i flokken.
Lykke til og masse Guds velsignelse!
Glad i deg, Berit :D

Mariapiakallevallevia sa...

Du kommer sikkert til å få mange gode erfaringer der nede. Høres gøy ut, og utfordrende. Masse lykke til:D Låvvju!