søndag 29. mars 2009

Nyheter

...er det ikke saa fryktelig mange av. Vi har vert paa en del husbesok og hett litt flere gatemoter. Jeg begynner aa komme ut av tellinga paa hvor mange som har tatt imot Jesus til naa, noe som vel egentlig er positivt for det betyr at det er en del=)
Planene er fortsatt ikke helt klare enda saa vi lever fortsatt i spenning. Vi har vert paa gudstjeneste i Otse i dag. Den var LANG og SVETT! Men koselig paa samme tid til tross for at jeg hadde tatt med meg for lite vann og hadde problemer med aa forstaa engelsken til predikanten naar han ropte hele tiden i over en time i strekk. Jeg skjonner ikke hvor lungekapasiteten kommer fra jeg. Og ikke minst energien i denne varmen. Den kommer vel fra Gud tipper jeg :)
Vi hadde forresten en helt fantastisk fridag paa Gaborone Sun Hotel paa torsdag. Helt fantastisk!!!
Bilder finner dere forresten paa Botswana09.blogspot.com derfor gidder jeg ikke bruke saa masse tid paa aa legge ut bilder her. Enjoy!
Fortsett aa be for oss, vi setter stor pris paa det! Jeg savner mange av dere, bare saa dere vet det! Spesielt savner jeg mamma'n min=)
Klemmer fra Botswana=) Gud velsigne dere alle<3

4 kommentarer:

Andrea K. Ravnå sa...

Så sykt bra at Guds ord er på frammarsj der nede :D Det høres iallefall ut som det går bra!
Lykke til videre, Berit (og resten av teamet)
Jeg savner deg også, skal du vite ;)

Mariapiakallevallevia sa...

Savner deg også! Sinnsykt kult at så mange blir frelst. Tenk hvor mange liv du er med på å forandre sammen med Jesus.

Line sa...

Kult kult kult :)
Eg au savne deg, Berit.

Berit Marie sa...

takk for at dere kommenterer her! Det betyr masse for meg aa vite at dere folger med:) Gla i dere alle sammen<3