mandag 9. mars 2009

dumt, trist, leit...

I dag er det en sorgens dag. En uke før jeg skal på outreach i 2 måneder og absolutt trenger å ha med meg min trofaste følgesvenn mr. mp3 så streiker han... *snufs* I snart 3 år har vi holdt sammen. Jeg har strittet i mot alskens iPod'er og fancy saker for jeg liker nemlig min lille Creative MuVo ganske godt... Hadde vært digg med litt ekstra lagringsplass, men ellers har jeg aldri hatt noe å utsette på min lille venn her. Jeg er trist og musikkløs for lang tid fremover...

3 kommentarer:

Åse-Beate og Mathias sa...

Kondolerer... :( Det er fælt når mp3'en streiker, jeg vet akkurat åssen du har det...

Line sa...

Det var leit. Men det gode er at hvis du vil ha en tilsvarende mp3spiller, som du sikkert ga over 1000 for når den var ny, (Jeg gav 1300 kr for min creative med 256mb på...!) kan du nå få for et par 100-lapper...

Berit Marie sa...

Jeg har faktisk fått kjøpt meg ny allerede:D Sansa med 4GB! Digg! Føler den er så hitec i forhold til den gamle:P