torsdag 12. mars 2009

Jippi ja, så utrolig bra!


Okei, her kommer mange gode nyheter i ett innlegg;D

Jeg har kjøpt ny mp3-spiller, En SanDisc -Sansa 4GB! Helt lik den på bildet faktisk;) Fikk låne penger av mamma og Toralf som jeg skal betale tilbake i sommer når jeg skal jobbe. Utrolig snillt! Så nå slipper jeg å være trist og musikkløs når jeg skal ut å reise:P Tror ikke jeg hadde vært så veldig trist uten, men jeg er uansett veldig glad for å ha en:) Har aldri eid noe så hitec før i mitt liv nesten!
Outreachen er betalt! DET er viktig å nevne! Jeg sjekka nettbanken min i dag og de 3500 som mangla har kommet inn:D Jippi!!! Gud er virkelig god og han beviser atter at han sørger for meg. Det er så digg! Har funnet ut at jeg har fått over 20 000 kroner av mennesker i år! Nå kom riktignok 10 000 kr fra samme dama, som som bare er helt sinnsykt megafantastisk. Jeg måper bokstavelig talt av beundring til min kjære far... Jeg sier det bare; INGENTING ER UMULIG FOR GUD;D
Jeg har også bestilt billetene til RISK:) Tur/retur San Marino og en hel dag i London for 707 norske kroner. Ryanair er som skapt for UiO'ere som trenger å reise billig!
Jeg har også stort sett fått kjøpt det jeg trenger til turen (til og meg insektnett mot bl.a. malariamygg som kostet nesten 400kr! Sinnsykt dyrt!). De sier at vi kan få kjøpt resten av det vi trenger på flyplassen og i Lobatse i Botswana. Haha, forhåpentligvis trenger jeg ikke noe mer som koster mer enn det jeg har på kontoen min, nemlig 21,60 kr:P Men det er morsomt å stole på Gud. Hvis det er noe mer jeg trenger før jeg drar så må jeg bare stole på at Han sørger for det!
Jeg reiser på MANDAG! Da blir jeg vekke til 12. Mai... Så lenge har jeg aldri vært vekke fra Norge før! *hjelp* Jeg kommer til å savne melkesjokolade, mobilen og vaskemaskin. Og sikkert enda flere ting... Men jeg får jo oppleve masse nytt også! Det er jo skikkelig bra! 2mnd i slummen sammen med lokalbefolkningen blir nok digg;)
Nå skal jeg gå og vaske klær! Vaskemaskinen er snart klar:) Så skal jeg legge meg tidlig i kveld for det har egentlig vært en ganske lang dag.
Peace out og Guds fred;D