onsdag 25. mars 2009

Botswana MC

Nei, MC staar ikke for noe som har med motorsykler aa gjore, det er Botswana Missions Conference jeg snakker om. Vi endte opp med aa vere der til i dag i stedet for aa reise tilbake igaar som egentlig var planen. Her i Afrika kan man egentlig ikke legge saa mange planer for ingen ser paa klokka uansett. Det har vi paa mange maater faatt erfare:)
Vi har faatt mange nye kontakter som vil ha oss baade hit og dit, men enda ikke noe respons paa transport. Jeg har ikke gitt opp haapet. Jeg er sikker paa at noe vil ordne seg! Det blir spennende og faa reise ut i bushen til de unaadde, maa bare huske aa faa tak i malariatabletter dersom vi faar reist nordover.
Ellers er det morsomt aa kjore rundt de faa timene vi har opplevd til naa. Siden forrige innlegg har jeg sittet nermere 3 timer bakpaa lasteplanet paa en pickup. Det er bare saann man gjor ting her. Det er digg syns jeg:)
Ellers skal det snart komme litt bilder paa teambloggen vaar botswana09.blogspot.com som dere kan sjekke ut om dere vil!
Fortsett aa be for oss, det er noen spennende planleggingsdager naa:)
Gud velsigne dere alle<3

1 kommentar:

Mariapiakallevallevia sa...

Der høres skikkelig spennende ut. Tenk å bo i afrika, da! Lite kult:p