mandag 14. februar 2011

Brukt



Ja, da har jeg altså hatt ei strålende helg i Skien. Det er helt fantastisk å komme tilbake dit. Jeg kunne uten problem bare sluppet alt jeg holder på med og flyttet tilbake dit for og vært stab. Jeg savner UIO kjempemasse!
Det er noe spesielt med det å snakke med andre som har tatt/tar en dts. Man går igjennom mye av det samme opplegget og det gjør noe med tankegangen. Noe positivt. Det å dele drømmer og visjoner er liksom så naturlig. Det er godt å være med mennesker som har et sunt fokus. Et fokus på Gud og Hans plan for våre liv. Det er gøy å drømme sammen med Gud og godt å dele de drømmene med andre som skjønner hva en snakker om.


MEN jeg har det veldig bra i Kristiansand også og i helga har jeg tenkt på hvor glad jeg er for at jeg har Sørlandskirka, og jeg kjenner meg heldig som får være med på å plante en ny menighet i denne flotte sørlandsbyen. DET er jammen spennende. Det å bli brukt av Gud må vel være noe av det beste og mest meningsfulle som kan gå an. Jeg tror Gud bruker meg. Det liker jeg.
Som Casing Crowns synger: "How refreshing to know You don't need me, how amazing to find that You want me".
Gud VIL bruke meg. Han MÅ ikke, men Han vil.



Over til noe annet, så har det jo vært Valentine's day idag. Hehe, eller "discriminating singels day" som noen venner hadde skrevet på facer'n. Jeg var så heldig å få blomster av Jussi. En koselig Finne som tar dts i Skien. Det er alltid koselig med oppmerksomhet, selv om det ikke lå noe romantisk i det og blomtene ikke var av det friskeste slaget:)
MEN bare så det er sagt så syns jeg egentlig Valentine's er litt teit. En burde jo egentlig bare bli flinkere til å vise at en er glad i hverandre i hverdagen.

Men nå er jeg trøtt. Så da legger jeg meg. Det syns jeg er lurt for jeg skal nemlig opp tidlig imorgen.
Kanskje skriver jeg litt mer imorgen?

1 kommentar:

Åse-Beate og Mathias sa...

"Discriminating singels day" - AMEN to that!

Savner deg søte Berit! Håper du har det bra :)