tirsdag 22. februar 2011

Rusletur i snøen


Åh, idag kjenner jeg bare hvor takknemlig jeg er for alt mulig! Livet mitt er så fiiint og jeg har det så bra:) Nå har jeg nettopp vært ute og gått i det "fæle" snøværet, som jeg egentlig syns er ganske fint! Jeg har vasset i laussnø og fått dråper på brilleglassene av snøflakene som laver ned. Jeg har hørt på musikk og tenkt på koselige ting. Jeg har det BRA ;D



Jeg er så glad for å få bo med så flotte folk i et så fantastisk kollektiv som jeg gjør:) Det er så deilig å ha folk rundt seg, men likevel mulighet til å være i fred om jeg heller vil det. Det er koselig å ha noen å spise middag sammen med og slå av en god prat med. Det er trygt å ikke være aleine.

Så har jeg så mye å glede meg over også!
Idag har jeg vært hos Solveig og Malen i vår fantastiske Bibelgruppe. Det er digg!
Imorgen er det Vision Night med Sørlandskirken Kristiansand. Det kommer til å bli HELT FANTASTISK ;D
På torsdag skal jeg på jobb i Grønnes Barnehage. Hurra for at det er verdens beste barnehage å jobbe i :)
Fredag kommer verdens beste Åse-Beate hjem på vinterferie! (tror jeg?)
Lørdag skal jeg muligens feire BURSDAGEN MIN SOM ER PÅ SØNDAG!!!
På søndag har jeg BURSDAG, pluss at jeg skal i Sørlandskirka i Arendal!
Så er det ei hel uke med jobbing i den barnehagen som er verdens beste ;)
Hurra jeg er så glad :)

Men det er noen ting jeg ikke gleder meg så veldig over også da... For eksempel at jeg skal til tannlegen neste fredag (selv om jeg aldri pleier å ha hull klarer jeg bare ikke like å gå til tannlegen :S)
-Og at jeg ikke er sånn en flink student. Jeg burde lese mer pensum. Og jeg gruer meg til å skrive oppgaver og jeg gruer meg til eksamen (ja, littegrann allerede. Det er sykt. Jeg vet det!)

Men sånn er livet! Jammen flaks at jeg har mye mer å glede meg til enn jeg har å grue meg til ;D

Ingen kommentarer: