tirsdag 1. februar 2011

Syk, svak og dårlig bak :P

Idag har jeg vært syk... Typisk. Satt akkurat igår og skrøyt av immunforsvaret mitt som har vært så himla bra i det siste. Så blir jeg syk. Men jeg har vært effektiv fordeom. Utrolig hva Ibux og Paracet kan gjøre!
Jeg har vært på skolen, hatt møte med de i "studiegruppa" mi (jeg ble forresten valgt til "gruppeleder". Æsj, typisk...). Jeg har bakt skillingsboller, hatt bibelgruppe hjemme hos meg og vært på gruppesammling (vet egentlig ikke helt hva jeg skal kalle det) med Sørlandskirka Kristiansand (noe som forresten var VELDIG koselig!).

Nå er jeg sliten og jeg fryser, tror jeg har feber (ja, jeg vet det, stakkars meg :P), så nå skal jeg ta litt drugs og krype under den dyna som jeg egentlig har lengta etter i hele dag.

Godnatt <3

Ingen kommentarer: