torsdag 21. august 2008

fortsatt på tur

Jeg befinner meg i skrivende stund på rommet til en av mine desidert beste venninner, nemlig Andrea! Andrea i egen person er for øyeblikket på et møte-møte (altså et møte om de fremtidige møtene) så derfor sitter jeg her og prøver å komme på noe lurt å skrive på bloggen.

Sitter her på lånt pc og hører på John Mayer, noe som absolutt ikke er å forakte:)

Dagen er forresten ganske så topp! Min gode venn klarte oppkjøringa så gratulasjoner er på sin plass. Nå mangler han bare bilen:P

I går var det masse tull og fjas med Henriette, -i dag blir det nok tull og fjas med Andrea håper jeg;) Lurer på hva vi skal finne på? Kanskje digg og en film? Mitt favoritt tidsfordriv sånn ca er godteri og en god film beskuet fra enten en god sofa eller ei seng. Vet at jeg høres utrolig lat ut, men det er kanskje fordi jeg rett og slett er litt lat også:P Hva er vel bedre enn å gjøre ingenting av og til? Hadde sikkert blitt litt gal hvis jeg aldri gjorde noe, men sånn av og til er det utrolig deilig å bare chille. Bare være til liksom. Uten at noen har noen forventninger til deg.

Åh, fant et gammelt bilde av meg og Andrea her på pc'n hennes! Sykt morsomt:D Hawaiipary for noen år siden:P

SE:

er vi ikke bare sykt søte?:) Ah, good old times sier jeg bare:D:D også med Ingrid i bakgrunnen;)

Ingen kommentarer: