lørdag 30. august 2008

sagavoll

Ja, da sitter jeg altså her på Sagavoll i Telemark. Været er fint og temperaturen er faktisk veldig dugelig. Besøker gode venner av begge kjønn og koser meg godt rett og slett:)
Sent i går kveld skulle jeg finne veien hit. Jeg hadde vært i Grimstad på bibelskolen der og besøkt noen der først og tenkte det var lurt å sjekke Gule Sider for kartinfo før jeg la ut på en ukjent veg opp til ingenmannsland. Der trodde jeg visst feil... Jeg fulgte veiforklaringen så godt jeg kunne, men på et punkt sviktet den plutselig fatalt. Følg fylkesvei 353 stod det. Det var altså feil. Jeg skulle ha kjørt riksvei 36 i retning Bø. Jeg rånte rundt i ingenmannsland ei stund helt til jeg plutselig out of nowhere var med e18 igjen. TULLER DU MED MEG!?! Jeg hadde kjørt feil i over en time!!! Jeg gikk en smule irritert inn på bensinstasjonen (Shell faktisk) og spurte den snille mannen om han kanskje visste veien til Gvarv...? For det var nemlig dit jeg hadde tenkt meg! Han var snill. Han fant penn og papir og skrev ned hvilke skiltinger jeg skulle følle og sa at om ca 50min ville jeg være fremme. Jeg har aldri vært så glad for å se et skilt som da jeg fikk øye på det lenge etterlengtede skiltet "GVARV 14"! Halleluja altså. Nei, konklusjonen er den at det er lettere å finne Bibelskolen i Grimstad enn det er å finne Sagavoll...
Her på Sagavoll er det faktisk veldig fint! (følte bare jeg måtte få med litt snikreklame:P) Kjenner flere enn jeg trodde her også faktisk, så jeg antar det var verdt den lange turen. Imorgen vender jeg snuten sørover igjen og håper at Lille Blå holder koken. Hvertfall til Grimstad. For jeg tenkte nemlig å sove hos Andrea på Drotningborg til Mandag.
Det var alt fra Gvarv for denne gang:)

Ingen kommentarer: