tirsdag 19. august 2008

safe in his arms



Hva tenker de fleste når de ser et bilde som dette? "se på de musklene" var nok en av de første tankene som streifet meg må jeg inrømme, eller "søøte babyen". Men se litt nærmere. Slapper ikke den babyen usedvanlig god av? Den sover jo trygt i armene til denne rimelig kjekke og sterke mannen. Mine tanker vandrer nå fort videre til den sterkeste av alle jeg vet om. Nemlig min far i himmelen. Dersom dene babyen kan slappe så godt av i disse ikke så rent lite muskuløse armene, hvorfor kan ikke vi mennesker slappe bedre av i armene til vår kjære far i himmelen? Jeg stresser alltid rundt og er ofte redd og usikker på hva fremtiden, ja til og med morgendagen, skal bringe. Det jeg så alt for ofte glemmer er at Gud har jo alerede en plan for mitt liv. Jeg trenger ikke streve for å forstå alt selv, eller gjøre alt mulig perfekt. Jeg kan slappe av i hans armer og la Han vise meg veien.

Bare et lite øyeblikk av Guds nærvær her på bloggen min:) Liker det sånn jeg! Syns det er viktig å ta han med i alt, ja til og med på bloggen;)

2 kommentarer:

Andrea K. Ravnå sa...

Dn plakaten fikk du av meg :D
Godt at du har med deg Gud i alt snuppa :P

Berit Marie sa...

faktisk ikke det samme bildet:P men ikke så langt unna;)