tirsdag 26. august 2008

oppsummering:

I dette skrivende øyeblikk sitter jeg i en sofa som holdes sammen av en riktig så vakker og oransje jekkestropp! Jepp, jeg er i Stavanger hos min kjære storebror og kona hans:) Vi har sett sesongens første episode av Grey's Anatomy, spist masse gode vafler, masse is og stratos rett fra fryseren. Livet er godt rett og slett:D

På lørdag talte jeg på ungdomsmøte i frikirka! Det var litt skummelt faktisk (selv om det ikke var mange folk der og stemningen var ganske uhøytidelig). Det gikk bra og Gud var med meg, det er jeg sikker på.

De siste dagene har jeg vært på Haua hos min kjære søster, mannen hennes og ungene. Særiøst, jeg har så sykt verdens søteste tantebarn!!! Jeg digger å være på besøk har jeg funnet ut. Særlig hos familie. Det er deilig:) -og det beste av alt med tantebarn: Jeg kan bare reise hjem når jeg er trøtt og sliten, og tenke over at jammen er det greit at jeg ikke har mine egne riktig ennå:)

Lurer litt på om jeg skal ut på en liten roadtrip østover igjen nærmere helga, men er ikke helt sikker ennå. Må se litt hvordan bilen holder og hva sjefen sier. Mor vet alltid (eller hvertfall ofte) best;)

Litt mye babling fra meg her i dag, men jeg er jo ei jente så det hører jo med!

Mens jeg sitter her hos min kjære bror og bruker hans pc kom jeg over noen bilder fra vi var i Israel i oktober 2007:) GODE MINNER sier jeg bare!!! Her er noen vakre bilder. Enjoy:D
"turister sa du??"
det søte ekteparet er forresten broren min og kona hans:) De er så sinnsykt skapt for hverandre!


Ingen kommentarer: