lørdag 16. august 2008

Javel? Da var vi igang!



Ja, da er altså jeg også en blogger! Etter oppfordring fra vennene mine her på min vakre hjemplass, Flekkefjord, har jeg gitt etter for presset og opprettet en blogg.
Vet ikke hvor bra dette blir, men jeg skal lete dypt i meg selv etter fifige skriverier som kanskje kan være interesant for eventuelle lesere.

For de som måtte lure så kan jeg jo fortelle litt om min familie og bakgrunn.
Jeg er yngst i en søskenflokk på nok personer og trives igrunn veldig godt med det! Jeg er tante til de nydeligste unger en kan tenke seg, så jeg er svært takknemlig for mine søskens vellykkede produksjon.



Jeg bor for tiden hjemme hos verdens beste mor og verdens beste stefar. Min far er prest og bor i kalde nord, nærmere bestemt Tromsø hvor han er gift med sin kone. (selvsagt)
Hva jobbing angår har jeg vært både her og der, i sommer mer presist; på fødeavdelingen, i saronsdal og i hjemmesykepleien. Tidligere litt i barnehage og for ikke å glemme den grønne sjappa her i byen, ja riktig, det er Kiwi jeg tenker på:)
De tre siste årene har jeg stort sett befunnet meg på luftige Jæren, Nærbø, Tryggheim hvor jeg har lært meg til å tåle det meste av mystiske og ekle lukter. Ikke misforstå meg, jeg har nemlig ikke noe imot bondegårder til tross for lukten de ofte avgir. -Men jeg ser ikke for meg at jeg noensinne blir bondekone. Aller helst vil jeg ha hus med hage i et byggefelt i en passelig stor by (og med "passelig stor by" mener jeg jo selvfølgelig Flekkefjord).

I kveld er det lørdag og jeg sitter hjemme og glor på bildeboksen. Et større antall av venneflokken er på sine respektive åpningsfester på ulike internatskoler rundt om i vårt langstrakte fedreland. Jeg begynner ikke før midten av september så det kan bli spennende hvilke tidsfordriv jeg finner på frem til da:)
Stay tuned;P

Ingen kommentarer: