onsdag 20. august 2008

jenta på tur




Javel, her sitter jeg da. I den vakre sørlandsbyen Kristiansand:) But only for tonight:P Sitter her hos en av mine mest nyanskaffede venninner og snakker om både smått og stort av fifige saker. I morgen kjører jeg videre i gliset mitt (Lille Blå) til Grimstad der jeg besøker ei ny venninne. Jeg er ei jente med mange bekjentskaper og hvor jeg ender opp i løpet av morgendagen er foreløpig uvisst. Dersom kjære Andrea vil på kjøretur takker jeg ikke nei. Nå har jeg endelig fri etter å ha svettet i utallige uker så da er det bare å gasse og gire rett og slett:)

Har en god kompis som har oppkjøring i morgen så jeg folder hendene og ber om at han skal klare det. Gjør han det er dagen reddet uansett hva som måtte inntreffe!

Her er en liten smakebit av hva jeg og Henriette driver med uti de små nattetimene;D ENJOY!!
se så sykt kule tattiser vi har:D

Ingen kommentarer: