onsdag 11. februar 2009

Bakemester...





harepus? Nei! Bakemester Berit;D I dag har jeg gjort noe av det diggeste jeg vet. Jeg har bakt masse kanelboller mens jeg har hørt på masse jalla popmusikk og dansa rundt på kjøkkenet! Det er noe av det beste jeg vet om når jeg hjemme aleine og har god tid:) Jeg tok til og med bilder underveis! Det eneste kjedelige var at jeg ikke hadde noen å gi bollene til... Men mamma og Toralf fikk noen og imorra kommer søstra mi med ungene en tur så da kan de også spise så mange de vil! Det er skikkelig digg å endelig ha litt energi igjen:) Nå orker jeg mer enn å bare lese og se på film. Det var på tide etter nesten 2 uker i senga!

3 kommentarer:

Feed sa...

Rettelse: Husmor Berit.

Line sa...

Men du har jo meg! Jeg liker kanelboller. Spesielt best de med mest gul krem på!

Andrea K. Ravnå sa...

Åh, det så herrrrlig ut, jeg vil ha :D