fredag 13. februar 2009

happy birthday!!!




Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi (med det mener jeg selvsagt jeg) gratulere! Alle (jeg) i ring omkring (på en måte) deg vi (jeg) står og ser nå vi (jeg) vil marsjere! Bukke, nikke, neie, snu oss (meg) i ring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting, og si meg så hva vil du mere? Gratulere!!!


-Dedikert til Christiane og Line som er så heldige å fylle år i dag;D Jeg er sinnsykt gla i dere begge to<3<3


(Åjsann, nå fikk jeg littegrann sånn fjortissfølelse med de hjertene og sånn, men pyttsann;P)

2 kommentarer:

Line sa...

Tusen takk Berit, så koselig! :D
Jeg er kjempegla i deg også! <3

(Men det bildet av meg var bare... AOUCH!)

Feed sa...

Så søt du er <3 Vi har lov til å være litt fjortisser til tider, vi er jo tross alt jenter, når alt kommer til alt :P Hehe. Veldig glad i deg også, blir godt å se deg, og de andre igjen i kveld! (Og kommentar til bildet - du klarte å finne et av de få jeg faktisk er fornøyd med :D)