onsdag 4. februar 2009

sykehus, kjære sykehus


Ja, i dag var jeg altså på sykehuset igjen:) Trivelig og ikke minst veldig forvirrende opplevelse! Jeg tenkte at jeg bare skulle en kjapp tur inn å avlegge et par blodprøver, men der tok jeg visst feil... Jeg klarte jo selvfølgelig å besvime! *hurrahurra* Men ikke når de stakk, neida, etter at de var ferdige og jeg skulle gå hjem igjen, DA besvimte jeg. Ikke nok med det, men de fikk ikke kontakt med meg på en god stund så da jeg våknet var jeg i et helt annet rom en helt annen plass på sykehuset og jeg var også (på toppen av det hele) VELDIG forvirret! Jeg snakka med to forskjellige leger men skjønte ikke hva de snakka om og da hun ene begynte å snakke om å legge meg inn (pga noe med prøvene og det at jeg hadde vært vekke en stund) sa jeg bare så tydelig jeg greide at jeg MÅTTE hjem for Svenna satt og ventet i bilen på at jeg skulle bli ferdig. Etter enda en liten prat og etter at jeg hadde sagt at jeg følte meg god nok til å dra hjem ca 5 ganger fikk jeg lov, mot at dersom jeg fikk høy feber igjen eller besvimte en gang til så måtte jeg komme tilbake... Derfor satser vi ikke på mer besviming eller feber fra nå av, for jeg vil helst slippe å dra tilbake igjen!

Jeg begynner å lure på om jeg skal låne en telefon å ringe til mamma å fortelle at jeg er syk snart... Men det er jo ikke noe hun kan gjøre med den saken uansett, utenom at ho sikkert ville likt å være informert:P

Nei nå legger jeg meg til å sove litt igjen tror jeg for jeg er ganske trøtt hele tida... Så kan jeg se litt OTH med Hannah seinere;D

1 kommentar:

Feed sa...

Huffda :( Dette var da veldig! De finner i hvert fall ut hva du feiler da... Det er jo en ting. Jeg går til laserakupunkturbehandling, det er ganske kult :P Håper du er på bedringens vei :) Veldig glad i deg !! <3