tirsdag 10. februar 2009

de berømte 25


Som noen kanskje har fått med seg så er det veldig populært (bl.a. på facer'n) å skrive 25 tilfeldige ting om seg selv. Tilfeldige fakta altså. Derfor, siden jeg er en person som alltid følger moten og strømmen og sånn, tenkte jeg å skrive mine 25 tilfeldige fakta om meg selv her på bloggen min. Enjoy!


  1. Av alt som finnes er jeg aller mest glad i Jesus

  2. Jeg er mer enn dobbelt så mye syk som gjennomsnittet i Norges befolkning

  3. Jeg gruer meg nesten litt til jeg blir 20 år nå, den 27. februar, for da er jeg ikke tenåring mer...

  4. Unger er det søteste og gøyeste som fins!

  5. Jeg er ikke spesielt glad i dyr, men syns stort sett det er okei.

  6. Jeg er oppvokst i verdens beste familie!

  7. Jeg har bodd i fler enn 12 forskjellige hus

  8. 5 stk er så mange unger jeg vil ha når jeg blir eldre

  9. Fly er den kjedeligste måten å reise på

  10. Kjøre bil er kjempegøy!!! (nesten uansett hvilken bil man kjører!)

  11. I familien min har vi hatt nesten 20 ulike katter, mer enn 15 hamstere, sikkert 20 kinesiske dansemus og 1 hund (foruten haugevis av hybelkaniner;P) -og det til tross for at jeg syns dyr kun stort sett er okei:)

  12. Jeg har hatt to nesten helt prikk like biler! VW Polo er digg;D

  13. Jeg syns ikke det er så veldig gøy å diskutere, hvert fall ikke gøy å krangle!

  14. Min familie er den mest innviklede som finnes vil jeg nesten påstå (til tross for at Åse-Beate hevder det samme, altså at hennes er det). Jeg har nemlig 5 søsken, men egentlig bare 3, og på en måte 8. Jeg har på en måte mange tantebarn men egentlig bare 2 (eller 4). Jeg har to fedre men bare en som heter pappa. I tillegg til det har jeg også min andre stemor i Tromsø, men viktigst av alt har jeg MAMMA'N MIN her i Flekkefjord. Tenk litt på den du! (dersom du klarer å plassere alle vil jeg påstå at du kjenner meg veldig godt og i tillegg til det har en høyere iQ enn gjennomsnittet!)

  15. Jeg er yngst i søskenflokken og trives godt med det!

  16. I følge en bok vil ekteskapet mitt fungere best dersom jeg gifter meg med en som er eldst i en søskenflokk;P

  17. Jeg er den eneste single i familien min (og jeg bryr meg ikke nødvendigvis så veldig mye om hva den boka sier;P)

  18. Jeg vil si at jeg har 3 bestevenner, for jeg kan ikke bestemme meg for hvem jeg kjenner best eller er mest glad i! -eller hvem av dem som er mest glad i meg;D

  19. Jeg gleder meg veldig masse til fredag for da skal jeg treffe alle mine bestevenner på en gang!

  20. Jeg er litt for glad i å se på TV og ligge på sofa'n

  21. Jeg er glad i å gå tur, enten langs veien, i skogen eller på fjellet (men da liker jeg best å gå ned igjen ettepå;P)

  22. De to kosligste tingene jeg vet om er brettspill/kortspill med familien og kjøretur/råning med gode venner!

  23. Når jeg er redd eller bekymrer meg for noe blir jeg aller mest beroligget av å vite at Gud har alt i sin hånd og at Han er den som vet alt og har de beste planene for meg.

  24. Jeg har gjort mye dumt i mitt liv, men vil gjerne gjøre mye lurt!

  25. Jeg anser meg selv som en snill person som bryr meg om andre!

1 kommentar:

Feed sa...

Gøy liste :) Gleder meg vilt til jeg ser deg på fredag! :D